Termékek ()
Márkák
Kollekciók
Termékek
Speciális keresés a következőre: ''
Mentse el
Új projekt létrehozása
Shop Márkák Ról ről History

FAQ

Termékek
Megrendeléseim
Szállítás
Felvenni
Ról ről
Minta
Útmutatók
Nagy Projektek
Átvehetem a termékeket a szállítási költségek elkerülése érdekében?
A termékeket közvetlenül raktárunkban is átveheti, csak az előkészítés költségét számoljuk fel. Az olasz márkák raktára Sassuolo (Italy), a spanyol márkák raktára Castellon de la Plana (Spain) található. Ne feledje, hogy a termékeket raklapra készítjük, és csak teherautóra tudjuk rakodni.
Hogyan vehetem át a rendelésemet?
Keresse fel raktárainkat az e-mailben kapott fuvarokmányával, és átveheti rendelését.
Milyen teherautóval vegyem át a rendelésemet?
Rendelését a megvásárolt termékek méreteinek és össztömegének megfelelő teherautóval kell átvennie. Oldalról és hátulról rakodható teherautókat fogadnak. A rendeléseket lezárt raklapon szállítjuk, és nem lehet kinyitni egy csomag termék berakásához.
Autóval lehet gyűjteni?
Nem, soha nem lehet autóval gyűjteni
Mikor vehetem át a rendelésemet?
Rendelését az átvételi dokumentumot tartalmazó e-mailünk kézhezvételétől számított 10 napon belül átveheti. Ha késve veszi át, heti 50 €/raklap tárolási költséget számítunk fel.
Hogyan lehet bejutni a raktárba?
A raktárba a teherautó fedélzetén léphet be, és ajánlott védőcipő és -ruházat viselése. A raktáron belüli bejárás szigorúan tilos, tárgyi vagy személyi károkért felelősséget nem vállalunk.
Mennyi ideig kell várnom a rendelésem betöltésére?
Ez attól függ, hogy a raktárnak mennyi rendelést kell betöltenie. A várakozási idő általában 30-60 perc.
Ki rakja fel a rendelésemet a teherautóra?
Raktárainkban targoncák és teherautójának berakodására alkalmas személyek találhatók
Ki a felelős azért, hogy a rendelésemet a teherautóra rakjam?
Ön felelős megrendeléséért attól a pillanattól kezdve, amikor azt kiszállítjuk Önnek. Szóbeli felhatalmazásoddal segítünk a rakodási fázisokban, egy vagy több termék sérülése esetén Ön felel.
Egy vagy több termék elromlott. Ki a felelős?
Minden terméket alaposan átvizsgálunk, mielőtt eljuttatjuk Önnek. Attól a pillanattól kezdve, hogy átveszi a rendelést, Ön felelős az utazás során esetlegesen előforduló törésekért.