Márkák
Kollekciók
Termékek
Speciális keresés a következőre: ''
Mentse el
Új projekt létrehozása
Shop Márkák Ról ről History

FAQ

Termékek
Megrendeléseim
Szállítás
Felvenni
Mely országokba szállítasz?
A világ minden tájára tudunk szállítani. A megadott földrajzi területen a szállítási elérhetőség mindig a fizetéskor kerül visszaigazolásra. Ha az Ön címére nincs szállítási díj, akkor a pénztárnál a „Szállítás kérése” gomb megnyomásával kérhet árajánlatot.
Mennyi a szállítási költség?
Ez függ a megrendelt termékek mennyiségétől, súlyától és a megrendelés szállítási címétől. Hozzon létre kosarat, adja meg címét és számítsa ki a szállítási költségeket.
Hogyan kerül kiszállításra a rendelésem?
A termék típusától, rendeltetési helyétől és az áru értékétől függően logisztikai szolgálatunk kiválasztja a legmegfelelőbb szállítási módot:

Normál kézbesítés speciális szállítóval A termékeket 100x120 cm-es maximális méretű és 1200 kg/raklap tömegű raklapokon szállítjuk. Világszerte elérhető, utcai szállítással. Hozzávetőleges szállítási idők: 15-20 nap az európai országokban, 40-50 nap az EU-n kívüli országokban. A kiszállítás hétfőtől péntekig, 08.00 és 18.00 óra között történik.

Tömeges szállítás speciális szállítóval A termékeket fa ládában szállítjuk, maximum 175x345 cm méretű és 1500 kg/láda maximális súlyú. Világszerte elérhető, utcaszinten, kirakodás nélkül szállítva. Hozzávetőleges szállítási idők: 15-20 nap az európai országokban, 40-50 nap az EU-n kívüli országokban. A kiszállítás hétfőtől péntekig, 08.00 és 18.00 óra között történik.
Mikor kapom meg a megvásárolt terméket?
A Dimora minden terméklapján szerepel egy becsült szállítási dátum, amely figyelembe veszi a gyártási és a szállítási időt is, a beállított helytől függően. Banki átutalásos fizetés esetén a becsült szállítási időkhöz hozzáadódik a jóváírás várakozási ideje. Ha a kosara több terméket is tartalmaz, a szállítási módok és időpontok minden tételnél eltérőek lehetnek. Kérjük Önt, hogy mindig ellenőrizze az egyes tételek várható szállítási idejét, és haladéktalanul értesítsen bennünket bármilyen szállítási igényről.
Nyomon követhetem a termék szállítását?
A kiválasztott fuvarozóhoz történő kiszállítást követően e-mailben kapsz egy e-mailt a szállítás részleteivel. Speciális fuvarozóval történő szállítások esetén nem tudunk Önnek nyomkövetési számot megadni, de a kiválasztott szállítmányozó közvetlenül felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megegyezzen a szállítás dátumával és időpontjával kapcsolatban.